Клієнтам надається право на безкоштовний гарантійний ремонт (заміну) обладнання протягом гарантійного строку, зазначеного у гарантійному талоні.

Ми, як інтернет-магазин "КомпАС", не встановлює нові гарантійні терміни для певних виробів, тож термін гарантії є тим, який був зазначений на момент покупки. Гарантія надається конкретній особі (покупцю), і претензії з боку третіх осіб не розглядаються.

При придбанні обладнання покупець самостійно перевіряє комплектність та фізичний стан обладнання, а також уточнює необхідну інформацію про технічний стан та можливості обладнання. Після придбання претензії щодо комплектності та фізичних несправностей не розглядаються, якщо інше не було обговорено окремо та не зазначено у гарантійному талоні.

Прийняття обладнання на гарантійне обслуговування або заміну здійснюється у сервісному центрі інтернет-магазину "КомпАС". Покупець повинен дотримуватися таких умов:

  • наявність завіреного підписом гарантійного талону із зазначенням моделі, серійного номера, гарантійного терміну обладнання інших індивідуальних позначок, а також за наявності повної комплектації на це обладнання;
  • зовнішній вигляд обладнання повинен відповідати його зовнішньому вигляду на момент продажу (безпека пломб і гарантійних наклейок продавця, читабельність серійних номерів, відсутність подряпин, потертостей, фізичних пошкоджень, забруднень обладнання, відсутність усередині корпусу обладнання сторонніх предметів або комах);
  • наявність заявленої конкретної несправності обладнання. Обладнання із зазначенням заявлених несправностей загального характеру: "не працює", "гальмує", "глючить", подібне до гарантійного ремонту (заміни) не приймається, якщо інше не обумовлено індивідуально з покупцем у момент покупки.

У виняткових випадках інтернет-магазин "КомпАС" залишає за собою право продовжити термін гарантійного ремонту (заміни) до 30 днів. У разі неможливості здійснення гарантійного ремонту покупцю видається аналогічний товар, який не поступається за своїми технічними характеристиками або продуктивністю раніше придбаному обладнанню. У відсутність такого товару здійснюється повернення фінансових коштів згідно з критеріями, зазначеними у гарантійному талоні.

Примітка: Заміна (повернення коштів) проводиться за наявності необхідних документів та дотриманні умов, зазначених у гарантійному талоні. Доставлення обладнання на гарантійне обслуговування здійснюється клієнтом власним коштом.

Інтернет-магазин "КомпАС" не несе відповідальності за:

  • несумісність придбаного устаткування з іншими виробами як на програмному, так і на апаратному рівні, та можливі наслідки цієї несумісності;
  • прямі або непрямі збитки, що виникають внаслідок використання послуг та обладнання інтернет-магазину "КомпАС", такі як втрати прибутку, простої обладнання, псування програмного забезпечення, втрата даних тощо.

Умови гарантії та обміну не поширюються на:

  • Програмне забезпечення та конфігурацію параметрів операційної системи;
  • COM, LPT, PS/2, VideoIn-VideoOut, USB, Fire-Wire, HDMI контролери, роз'єми живлення або інші порти обладнання.


Обладнання не приймається на гарантійний ремонт або заміну, і безкоштовний ремонт не проводиться у таких випадках:

  • Відсутність або втрата гарантійного талону та чека із зазначенням ціни покупки.
  • Неповна комплектація обладнання, що була вказана в гарантійному талоні.
  • Виявлення фізичних пошкоджень або порушення пломб, наклейок, наліпок, а також слідів переклеювання або ремаркування.
  • Механічні, електротехнічні, хімічні ушкодження поверхні чи компонентів обладнання, а також пошкодження, спричинені використанням нестандартних витратних матеріалів чи запчастин.
  • Пошкодження, що виникли під час транспортування або зберігання обладнання.
  • Порушення правил експлуатації, транспортування, зберігання обладнання.


Термін тестувального періоду становить 7 днів, протягом яких ви можете провести власні тести. У разі потреби повернення або обміну придбаного товару ви зможете це зробити без обговорення причин.